Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

When I (always) need you...

Να ξυπνάω και το πρώτο πράγμα που θα αντικρίζω να είναι το πρόσωπό σου γυρισμένο στο πλάι, όπως ακριβώς σε θυμάμαι να αποκοιμήθηκες το προηγούμενο βράδυ. 

Να είσαι το πρώτο χαμόγελο της ημέρας μου, μόλις ανοίξεις τα μάτια σου. Η πρώτη και τελευταία αγκαλιά της ημέρας, το πρώτο χάδι στα μαλλιά και το πρωτόγνωρο αυτό φιλί που κάθε φορά θα είναι σαν εκείνη, την πρώτη... με το ίδιο καρδιοχτύπι. 

Να μπορώ να σου ψιθυρίζω πόσο σε αγαπάω και πόσα πολλά σημαίνεις για μένα. Τότε που το σήμα δε θα χάνεται, και το μόνο που θα χρειάζεται θα είναι δύο ζευγάρια χείλη να πουν όλα εκείνα που η απόσταση εμπόδιζε.  

Η μέρα μας να αποκτά χρώματα που τόσο καιρό είχε μόνο το γκρίζο για αγαπημένο. Και οι νύχτες μας.. αχ αυτές οι νύχτες μας... Ταξίδια μοναδικά, ατελείωτα γεμάτα έρωτα, πάθος και λατρεία. Εκεί που η ψυχή και το σώμα γίνονται ένα και δεν υπάρχει το εγώ και το εσύ, μονάχα το Εμείς

Εκείνες τις στιγμές ονειρεύομαι, εκείνες τις στιγμές λαχταράω. Όταν τις νύχτες όπως απόψε, θα σε νιώθω δίπλα μου και θα με νανουρίζει η παρουσία σου. Θα είσαι εκείνος που θα διώχνει μακριά κάθε άσχημη σκέψη, φύλακας Άγγελος των ονείρων μου. Φύλακας Άγγελος της ζωής μου - ζωή μου




Δεν υπάρχουν σχόλια: